ONTMOET DE AFDELINGEN
PURCHASE & DESIGN
Zonder inkoop, is er geen verkoop! Inkoop & Design is verantwoordelijk voor het sourcen, designen en inkopen van onze sport-en vrijetijdsartikelen onder onze eigen merken. Maar ook ontwikkelen wij in samenwerking met retailers private-label producten.
FINANCE
“Het kloppend hart van onze organisatie”, zorgt dat onze inkoopfacturen betaald worden, en onze verkoopfacturen betaald zijn. Wij zijn ook verantwoordelijk voor douanezaken van de ingekochte producten en voor Personeelszaken. Zo zorgen wij er dus voor dat onze salarissen betaald worden en dat de arbeidsvoorwaarden goed geregeld zijn.
MARKETING
Van de corporate identity tot en met de huisstijl van onze merken. Marketing is verantwoordelijk voor alle bedrijfsuitingen van Schreuders Sport. Zo zorgen wij voor vormgeving en ontwikkeling van oa verpakkingen, handleidingen, fotografie, content, brochures, beursstands, social media en P.O.S materialen.
SALES
De meeste klanten bestellen via onze B-2-B website en wij informeren en adviseren hen over levertijden, producten, over speciale acties of voorwaarden. Wij zijn verantwoordelijk voor het behouden van onze klanten, en zorgen ervoor dat zij zoveel mogelijk kunnen verkopen. Ook het werven van nieuwe klanten valt onder onze verantwoordelijkheid.
LOGISTICS
Afspraak is afspraak is ons motto. De afdeling logistiek zorgt ervoor dat wij onze belofte zorgvuldig nakomen. In ons mega-magazijn staan ca. 5400 verschillende producten, en wij zijn verantwoordelijk voor het afhandelen van alle orders naar onze vele B2B en B2C klanten. Deze zitten in zo’n 45 verschillende landen.
FACILITAIR
De hele organisatie is kansloos zonder goed werkende computers, logistiek materieel, telefonie en goede koffie. Onze afdeling is verantwoordelijk voor al deze basis-benodigdheden zodat andere afdelingen lekker kunnen blijven draaien.
ONTMOET DE DIRECTIE
Niels
Als vierde generatie ben ik enorm trots op de organisatie met de verschillende teams. Maar zonder betrouwbare leveranciers en trouwe klanten zijn we niets. Wij gaan dan ook graag lange-termijn relaties aan met personeel, fabrikanten en hebben menig retailer groot zien worden.
Thijs
Al ruim honderd jaar enthousiasmeren wij consumenten om er een actieve levensstijl op na te houden, want wij geloven er namelijk in dat dit mensen gelukkiger maakt. Door goed te luisteren naar zowel onze klanten als de consument zorgen wij ervoor dat we samen succesvol kunnen zijn. Als familiebedrijf kijken we altijd naar de lange termijn en het is mooi om te zien dat dit herkend wordt door onze leveranciers, klanten én collega’s want samen bereiken we het meest.